Free life with five...
 
Meldingen
Alles wissen

Free life with five oftewel MWRLife

2 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
10.4 K Bekeken
(@anneke1977)
Berichten: 1
New Member
Topic starter
 

Gisteren werd ik opgebeld door een "recruteringsbedrijf". Vandaag op gesprek geweest en ze zouden me willen aannemen om in een nieuw, jong bedrijf te gaan werken. Vanavond "info-avond". Ik heb net wat opzoekwerk gedaan, en blijkbaar gaat het hier om een MLM. Wie kent, of heeft ervaring met Free Life With Five... Waarschijnlijk beter gekend als MWRLife (in de states), en wil me graag wat meer info geven hieromtrent? Alvast bedankt. An (een jonge misschien ietwat naïeve ondernemer)

 
Geplaatst : 09/11/2017 3:12 pm
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
 

Het is niet een mega slecht bedrijf in de zin dat het direct fraude is, zoals veel andere bedrijven in de MLM wereld dat zijn.

Hier staat een uitgebreide Engelstalige review: http://behindmlm.com/mlm-reviews/mwr-life-third-party-telephone-services/ .
Er zitten nogal wat haken en ogen aan het businessmodel van dit bedrijf. Zo wordt je dus een distributeur van MWRlife, maar heb je te maken met externe bedrijven die de producten leveren en ondersteunen. Op het moment dat zo'n extern bedrijf er geen zin meer in heeft, sta je met lege handen naar je klant toe.

Over klant gesproken, in diezelfde review wordt er gezegd dat er een grote kans is dat een groot gedeelte, zo niet alle klanten, in feite ook distributeurs zijn. Er is dan geen sprake van verkoop aan mensen buiten het bedrijf zelf. Dat is gevaarlijk, want dan ga je al snel naar het fenomeen piramidespel toe.

 
Geplaatst : 11/11/2017 11:07 am
Deel: