Meldingen
Alles wissen

LR health & beauty world parfum ervaringen en bevindingen

10 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
28.1 K Bekeken
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Nav. een reactie op de blog start ik dit topic over LR parfum. Wat zijn jullie ervaringen met LR, wat is de werkwijze van LR en waarom raden jullie LR aan of juist af?

Samenvatting van dit topic;

LR lijkt een piramidespel te zijn.

Bij LR wordt gedaan alsof je health & beauty producten zou moeten verkopen. Echter, je mag dat absoluut niet openbaar doen van LR, aldus de LR distributeurs die op dit topic gereageerd hebben. Zo is het bijvoorbeeld verboden om de producten op het internet te verkopen. Je mag zelfs niet openlijk reclame maken voor LR, volgens de voorwaarden waar je mee akkoord gaat als je LR distributeur wordt.
Het draait om het vinden van nieuwe distributeurs voor LR, niet om de verkoop van de producten. Voor zo ver er al sprake is van verkoop van producten, staan deze producten weg te rotten in overvolle garages en schuurtjes van de distributeurs. Ditzelfde fenomeen zien we bij veel andere bekende MLM bedrijven zoals Herbalife.
Er wordt door de LR distributeurs sterk aangemoedigd om zo veel mogelijk producten voor eigen gebruik te kopen. Geld verdienen met LR is daarmee onmogelijk geworden, omdat al je spaargeld in de rommel van LR gaat zitten.
Omdat er vrijwel geen tot helemaal geen verkoop van producten buiten de piramide van LR lijkt plaats te vinden, valt eenvoudig te concluderen dat het niet draait om de verkoop van de producten. 1 van de distributeurs heeft dat zelfs letterlijk in dit topic gezegd. De enige conclusie die daar op volgt is dat het draait om het werven van mensen. Deze mensen moeten ook weer mensen werven, tot in het oneindige. Dat is de definitie van een piramidespel.

 
Geplaatst : 09/04/2014 11:11 am
(@lrgoodlife)
Berichten: 3
New Member
 

Bij LR heb je naast het inschrijfgeld geen verplichtingen.
Je moet 1 maal per jaar een bestelling doen van 35€ inkoopprijs om je parnernummer te blijven behouden.
Vervalt je parnernummer toch moet je niet opnieuw het volledige bedrag betalen, maar 79€ ipv 199€, maar dit gebeurd zelden.
Je verdient op producten die je verkoopt (40% handelsmarge voor iedereen) + elk product heeft een eigen puntwaarde, kom je in 1 maand aan 250 punten, krijg je nog eens 3% extra, heb je in 1 maand 500 punten, krijg je 6% extra... tot 12 000 punten, dan krijg je 21% extra.
op mensen die lid maakt verdien je natuurlijk ook, hun punten mag je mee rekenen bij jouw eigen punten, maken jouw downlines nieuwe leden, mag je deze ook mee rekenen tot in het oneindige!!
Je neemt niets af van geld van je downline, iedereen verdient er evenveel, de puntwaardes zijn voor iedereen dezelfde!
Je krijgt ook het bonusverschil van je downline uitbetaald!
Het mooie is dat je moet blijven werken, want heb jij 21% en je downline ook, verdien je niets op je 21 lijn onder u, tenzij je genoeg restpunten hebt met andere mensen onder u.
Dus 1 goede zoeken bij LR en denken dat je slapend rijk gaat worden... het kan NIET. want als jij zelf 0 punten doet, maar je mensen onder jou in totaal 30000 punten, is dat jammer voor jou, heb je zelf geen 100 punten, verdien je niets op de mensen onder jou.
je kan alles tot in detail op internet volgen.
Het werkt een beetje verslavend.
Hun autoconcept is Héél uniek!
In al de jaren dat ik partner ben heb ik nog NIETS negatief gevonden.
Dit bedrijf is zo eerlijk en transparant!
ze laten je vrij en bestoken je niet met mails en telefoons om te bestellen, als je niets doet is dat jammer voor jou, verdien je niets en ben je je 199€ kwijt.
Natuurlijk nodigen ze je uit op opleidingen (GRATIS) en events, maar enkel jij beslist of je er heen gaat of niet.
Ik heb al enkele andere MLM bedrijven gedaan, maar LR is voor mij TOP!

 
Geplaatst : 10/04/2014 11:25 am
(@lrgoodlife)
Berichten: 3
New Member
 

Ook wil ik even meegeven dat het hier niet enkel om parfum gaat.
Alles wat je dagelijks in je badkamer gebruikt zit in ons assortiment.
De afzetmarkt is dus enorm. terwijl LR al 30 jaar bestaat en in 32 landen actief is, is het nog relatief onbekend bij vele mensen... wat ik aanschouw als een GROOT voordeel.
Parfum is ook geen namaak, typ op youtube eens "lovingly by bruce willis"
bekijk de spot!
Wereldsterren hebben bij LR exclusief hun parfum ontworpen.

 
Geplaatst : 10/04/2014 11:36 am
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Sommige dingen uit je reactie vind ik wat verwarrend of vaag. Bij deze wat vragen.

op mensen die lid maakt verdien je natuurlijk ook, hun punten mag je mee rekenen bij jouw eigen punten, maken jouw downlines nieuwe leden, mag je deze ook mee rekenen tot in het oneindige!!

Krijg je alleen verdient op het moment dat iemand onder jouw iets verkocht heeft of krijg je ook al betaald voor alleen het feit dat iemand zich inschrijft?

Het mooie is dat je moet blijven werken, want heb jij 21% en je downline ook, verdien je niets op je 21 lijn onder u, tenzij je genoeg restpunten hebt met andere mensen onder u.

Kan je dat uitleggen? Ik snap niet wat je bedoelt met 21 lijn en wat restpunten zijn.

Dus 1 goede zoeken bij LR en denken dat je slapend rijk gaat worden… het kan NIET. want als jij zelf 0 punten doet, maar je mensen onder jou in totaal 30000 punten, is dat jammer voor jou, heb je zelf geen 100 punten, verdien je niets op de mensen onder jou.

Eerder zei je dat je de punten tot in het oneindige mag mee rekenen. Leg dat eens uit?

Hun autoconcept is Héél uniek!

Andere bedrijven hebben ook een concept om een auto (meestal een BMW of andere luxe merk) te verkrijgen. Adder onder het gras is dat het moederbedrijf de auto alleen blijft betalen als je die maand genoeg omzet gemaakt heb. Kom je niet aan die bepaalde omzet voor een maand, dan moet je de auto zelf betalen. Soms staat de auto zelfs op jouw eigen naam wat betekent dat als je stopt met een bedrijf dat je nog wel vast zit aan een leasecontract. Hoe is dat bij LR?

 
Geplaatst : 10/04/2014 12:22 pm
(@lrgoodlife)
Berichten: 3
New Member
 

om even zo goed mogelijk alles uit te leggen (wat niet makkelijk is op zo een forum)

Als je iemand opstart verdien je er niet zomaar geld op.
die persoon moet effectief ook iets doen.

Een 21 lijn is iemand die 12000 of meer per maand doet (of met zijn groep in totaal min 12000 punten doet, want alleen is dit niet haalbaar)
Heb je een 21 lijn onder jou, maar voor de rest geen andere actieve partners, verdien jij niets op de omzet van die 21 lijn. jij krijgt dan alleen 21% op je eigen omzet.

Punten mag je meerekenen tot in het oneindige:
om het met een voorbeeld te stellen: Ik start jou op en doet 250 punten in 1 maand, jij start iemand onder jou op (ik ken die persoon niet) en die doet 500 punten in een maand, dan heb jijzelf 750 punten op het einde van de maand en heb ik ook 750 punten in de maand. start die persoon ook iemand op en doet die 1000 punten, dan heeft jou partner 1500 punten, jijzelf ook 1500 punten en ikzelf ook 1500 punten.
doordat je alles op internet kan volgen, is dit principe heel snel duidelijk.

Het autoconcept is idd een beetje zoals je het schrijft, echter moet je bij ons 6 maanden een bepaald niveau aanhouden voor je er 1tje kan krijgen (wij werken met mercedes en porche). LR gaat ervan uit, dat als je een bepaald niveau 6 maanden kan aanhouden, dat je dit ook 20 jaar kan.
De auto is idd ook van jou, je least hem niet. Haal je plots je niveau niet meer krijg je nog steeds een deel van de wagen betaald, tenzij je natuurlijk volledig stilvalt. dus ook ik zie dat een beetje als een vergiftigd geschenk, mensen die het in hoofdberoep doen zien het als een enorme boost om door te werken. ikzelf doe het in bijberoep en wil me niet verplicht voelen om een bepaald niveau te moeten halen, dus als ik dit jaar in aanmerking kom voor de wagen weet ik absoluut nog niet zeker dat ik deze ga aannemen, want het is geen verplichting.

 
Geplaatst : 15/04/2014 10:49 am
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Een 21 lijn is iemand die 12000 of meer per maand doet (of met zijn groep in totaal min 12000 punten doet, want alleen is dit niet haalbaar)
Heb je een 21 lijn onder jou, maar voor de rest geen andere actieve partners, verdien jij niets op de omzet van die 21 lijn. jij krijgt dan alleen 21% op je eigen omzet.

Ik begrijp dat nog steeds niet helemaal. Je zegt dat een 21 lijn iemand is die 12000 of meer per maand doet. Dat lijkt mij dus een actieve partner. Hoe zou het dan mogelijk kunnen zijn dat iemand een 21 lijn onder zich heeft maar geen actieve partners heeft? Redelijk verwarrend.

LR gaat ervan uit, dat als je een bepaald niveau 6 maanden kan aanhouden, dat je dit ook 20 jaar kan.

Een totaal verkeerd uitgangspunt, want het wordt alleen maar moeilijker om producten te verkopen. Er worden immers elke dag nieuwe verkooppartners ingeschreven dus elke dag heb je weer meer concurrentie.

Liggen de producten van LR ook in de gewone winkel?
Hoeveel procent van jouw omzet komt uit verkoop aan mensen die niet in het compensatieplan van LR zitten?

 
Geplaatst : 17/04/2014 9:58 am
(@wim3dijk)
Berichten: 2
New Member
 

Ik begrijp dat nog steeds niet helemaal. Je zegt dat een 21 lijn iemand is die 12000 of meer per maand doet. Dat lijkt mij dus een actieve partner. Hoe zou het dan mogelijk kunnen zijn dat iemand een 21 lijn onder zich heeft maar geen actieve partners heeft? Redelijk verwarrend.

Als iemand een 21 lijn onder zich heeft, maar verder geen actieve partners heeft, behalve die, dan betekent dat, dat die ene lijn wellicht actiever is dan jij. Daarom krijg je geen extra's en zo kan het zijn, dat jouw aangeworven lid op den duur meer gaat verdienen dan jij. En terecht.

Een totaal verkeerd uitgangspunt, want het wordt alleen maar moeilijker om producten te verkopen. Er worden immers elke dag nieuwe verkooppartners ingeschreven dus elke dag heb je weer meer concurrentie.

In de praktijk is het marktaandeel van deze organisaties jammer genoeg nog erg klein. De systemen zijn weliswaar erg goed doordacht en bieden grote voordelen, maar worden vanwege hun vooruitstrevendheid nog vaak met argusogen bekeken. Mensen vertrouwen voor een goed advies immers nog steeds meer op een vreemdeling met een winstoogmerkt in een grote winkel, dan op vrienden en familie voor een goed advies. Je zult dus niet heel snel last hebben van zodanige concurrentie, dat je niets meer omzet. Bovendien is dit concept niet gebaseerd op verkoop, maar meer op eigen gebruik van de producten, die vanwege de aard ervan bovendien een zeer grote bedrijfscontinuïteit verzekeren.

Liggen de producten van LR ook in de gewone winkel?
Hoeveel procent van jouw omzet komt uit verkoop aan mensen die niet in het compensatieplan van LR zitten?

De producten van LR liggen niet in de winkel. Het is partners ook niet toegestaan deze producten in hun of "een" fysieke winkel aan te bieden.
Liefst komt zo weinig mogelijk omzet uit verkoop. Die klanten lopen namelijk alle voordelen mis, die ze zouden hebben wanneer ze zelf partners zouden zijn. Als je veel omzet uit verkoop haalt, dan moet je je afvragen of je steeds weer de prestatie van het verkopen wil neerzetten, of dat je misschien je presentatie van het plan moet verbeteren.

 
Geplaatst : 12/01/2017 7:09 pm
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Bovendien is dit concept niet gebaseerd op verkoop, maar meer op eigen gebruik van de producten, die vanwege de aard ervan bovendien een zeer grote bedrijfscontinuïteit verzekeren.

Wat je eigenlijk zegt is dat de verkopnen van de producten eigenlijk alleen binnen het LR netwerk van distributeurs gebeurd. Daarmee heb je een kloon van Herbalife te pakken. Bekijk "Betting on Zero" eens op netflix, maar vervang dan even alle Herbalife voor LR. Moet je eens zien hoeveel overeenkomsten er zijn.

Het is partners ook niet toegestaan deze producten in hun of “een” fysieke winkel aan te bieden.

Daarmee onderstreep je nog eens dat het eigenlijk niet gaat om de verkoop van de producten. Dat wordt door LR immers zo veel mogelijk tegengewerkt.

Duidelijk is dat het niet gaat om de verkoop van de producten. Waar zou het dan om gaan bij LR? Hint, het woord is gelijkend aan grote zandkleurige, driehoekige gebouwen die in Egypte staan.

 
Geplaatst : 12/07/2017 8:37 am
(@wim3dijk)
Berichten: 2
New Member
 

Voorop gesteld dat ik zelf geen belangen in LR heb, noch betrokken ben bij de organisatie, vind ik persoonlijk dat u kort door de bocht gaat en zeer snel, zonder kennis, conclusies trekt. Bovendien is uw conclusie onwaar en gemakkelijk te weerleggen.

De producten van LR zijn producten van eigen makelij, geproduceerd om een afgeschermde markt mee te bedienen. Het marketingsysteem heeft baat bij deze afscherming, omdat de formules ervan vaak gepatenteerd zijn en de verkoper ervan speciaal getraind is voor het verkopen van die producten. LR-partners krijgen uitgebreide producttrainingen. Hierin is LR niet uniek. Zo zijn er meer producten die enkel verkrijgbaar zijn via een bepaald circuit of een bepaalde winkel(-keten). Zo kunt u geen SNS-bank producten kopen bij een ABN Amrobank en geen HEMA-worsten bij de Albert Heijn. Veel reguliere merken zijn afgeschermd.

Partners mogen zeer zeker producten verkopen. Ik heb ook nergens beweerd, dat dit niet is toegestaan. LR zal ook zeker geen verkoop tegenwerken, maar zal je zelfs alle mogelijke tools aanreiken om dit te doen. Echter, partners krijgen op de producten kortingen en kunnen andere privileges genieten, waar je geen gebruik van kunt maken, als je geen partner bent. Als je geen Airmiles spaart, kun je immers ook geen vliegtickets met Airmiles betalen.

De conclusie dat dit is gebaseerd op een piramidestructuur is klinkklare nonsens en ik zal u uitleggen waarom, want een dergelijke vergelijking verdienen deze prachtige business modellen zeker niet. Zo krijg je binnen LR geen compensatie voor het aanbrengen van leden, zoals dat bij een piramidestructuur wel het geval is. Iedereen die bij LR start heeft gelijke kansen en genereert zijn of haar inkomen door de hoogte van de omzet binnen zijn of haar groep positief te beïnvloeden. Dit kan middels verkoop, maar ook door het bouwen aan het netwerk. Om continuïteit te krijgen in het inkomen, is het echter zaak, dat het netwerk wordt uitgebouwd en wordt het eigen gebruik van de LR producten sterk gemotiveerd, omdat inkomen uit verkoop nu eenmaal een steeds terugkomende inspanning vereist, terwijl eigen verbruik min of meer vanzelf gaat. Het gaat over producten die men sowieso in het huishouden en de persoonlijke verzorging gebruikt, niet om extra producten waarvoor een behoefte gecreëerd wordt. iemand die met LR in aanraking komt via en partner en vervolgens zelf partner wordt, betaalt daarvoor een klein bedrag. Voor dit bedrag ontvangt hij of zij een voucher, waarvoor producten kunnen worden aangeschaft. Er bestaat dus niet zoiets als een inleg in een pot, zoals dat bij een piramidestructuur wel het geval is. Het betaalde bedrag kan meteen worden aangewend om producten te kiezen en er zijn verschillende startpakketten, waarmee de betrokkenen snel van start kunnen gaan met het gebruik van de "eigen" producten door deze te proberen en zich eigen te maken, waarna men het enthousiasme over het product kan overbrengen op anderen, die vervolgens wel of niet interesse tonen in het product. Een andere optie is dat de persoon in kwestie iemand een zakelijk voorstel doet en het verhaal rondom LR vertelt, waardoor op deze manier interesse wordt gewekt.

Iemand die partner wordt en enthousiaster is dan zijn of haar sponsor, zal sneller groeien en dan ook sneller doorgroeien, terwijl het in het gewone bedrijfsleven normaal is, dat je wanneer je later start, ook zult moeten wachten totdat jouw "mentor" met pensioen gaat of wordt gepromoveerd, voordat je zijn plaats kunt innemen. Bovendien zul je door je sponsor worden geholpen, want als het goed gaat met jouw omzet, dan gaat het ook goed met de omzet van jouw sponsor! Binnen het normale bedrijfsleven zal niemand graag zien dat je zijn of haar baan ambieert. Overigens lijkt een gewoon bedrijf eerder op een piramidestructuur, dan een netwerkmarketing bedrijf als LR. De basis, die wordt gevormd uit het werkvolk is breed en niet iedereen zal erin slagen een stap op de ladder te doen. Naar boven toe wordt de structuur smaller en zullen steeds minder mensen steeds minder functies opvullen, totdat de hoogstbetaalde werknemer, ofwel directeur, eenzaam aan de top zit. In het geval van LR, of een ander Multi Level Marketingbedrijf heeft iedereen gelijke kansen, start je voor een habbekrats een eigen bedrijf waarna je zelf, zonder prestatie- of afnamedwang, bepaalt hoeveel je erin investeert en zijn de mogelijkheden plenty.

LR biedt klanten twee invalshoeken, namelijk een businessplan voor hen die daarin zijn geïnteresseerd en een scala aan kwaliteitsproducten voor hen die daarin zijn geïnteresseerd. Ik zou willen, dat ik beloond werd voor elke keer dat ik een product van een bepaald merk gebruik. Ik zou zeker veel gemotiveerder zijn om dat product te gebruiken!

 
Geplaatst : 12/07/2017 6:11 pm
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Voorop gesteld dat ik zelf geen belangen in LR heb, noch betrokken ben bij de organisatie,

Hoewel dat voor de discussie verder totaal irrelevante informatie is, ligt het voor de hand dat jij wel degelijk betrokken bent bij LR. Waarom zou je anders helemaal een account aanmaken op dit forum om vervolgens puur en alleen op het LR topic te reageren?

Uit jouw post blijkt dat je eigenlijk geen flauw idee hebt hoe normale bedrijven werken. Wat ironisch is, omdat je zegt dat wij onze conclusies 'zonder kennis' geplaatst hebben.

Laten we beginnen met je opmerking over afgeschermde markten. Hier ontbreekt het al in zo'n extreme mate aan basale economische en bedrijfstechnische kennis, dat we eerlijk gezegd een beetje twijfelen hoe we dit ooit duidelijk moeten uitleggen.
Regel 1 van een bedrijf runnen is dat je je producten aan een zo groot mogelijke markt wilt aanbieden. Jij zegt dat jullie die markt bewust 'afgeschermd' hebben. Uit je eerdere post maken we op dat dat betekent dat het de distributeurs niet vrij staat om een (web)winkel te beginnen of om de producten toe te voegen aan het assortiment van hun eventuele bestaande winkel. Laat staan dat het voor een buitenstaander mogelijk is om gewoon LR producten te kopen zonder vast te zitten aan een wervingsverhaal van heb ik jou daar.

LR geeft dus juist niet alle mogelijke tools om verkoop te bevorderen, ze is juist een enorm beperkende factor. Als LR distributeur moet je alles precies volgens hun regels doen. Er is 0 vrijheid om naar eigen inzicht te ondernemen.

Vervolgens maak je een vergelijking met normale bedrijven zoals een HEMA of een bank. Die zouden hun markt volgens jou ook afgeschermd hebben, want je kan er geen producten van een concurrent kopen. Hierin blijk je het principe van concurrentie volledig niet te begrijpen. Omdat we hier niet voor de economische les zitten, laten we dit punt maar gewoon hangen.

De conclusie dat dit is gebaseerd op een piramidestructuur is klinkklare nonsens

Uit je verhaal blijkt dat je niet precies weet wat een piramidespel nou eigenlijk is.
Je zegt zelf nota bene ook dat LR een piramidespel is, alleen heb jij er nogal veel woorden voor nodig en draait om de hete brei heen. Je zegt namelijk dit:

Iedereen (...) genereert zijn of haar inkomen door de hoogte van de omzet binnen zijn of haar groep positief te beïnvloeden.

Laten we dat even vertalen. Jouw 'groep', zijn mensen die jij geworven moet hebben. Echter, jij bent net zo goed onderdeel van een 'groep' van diegene die jou lid gemaakt heeft. En die mensen in jouw groep, moeten ieder ook eer een groep onder hun werven. Teken dat eens uit en vertel ons even wat jij zojuist getekend hebt.

Ok, niet omdat we twijfelen aan jouw vaardigheid of bereidheid om even een simpele diagram te tekenen, maar wij hebben het hier even voor jou gedaan. Hier sta jij zogenaamd bovenaan, met onder jou jouw groep van 3 man, onder hen weer hun groep van 3 man, etc:
MLM piramide structuur

Voordat je weer wilt gaan roeptoeteren over bedrijven met een CEO bovenaan (of misschien wil je nu voor een religie met de paus bovenaan of een regering met de president bovenaan gaan raaskallen) ..Lees eerst even verder.

Om continuïteit te krijgen in het inkomen, is het echter zaak, dat het netwerk wordt uitgebouwd en wordt het eigen gebruik van de LR producten sterk gemotiveerd

Dus men wordt aangemoedigd om producten te kopen voor eigen gebruik om geld te verdienen. Dit slaat als een tang op een varken. Geld dat je moet uitgeven aan producten die je zelf zou moeten gebruiken is geen geld dat je ooit terug kan verdienen. Echt, kijk nou eens die film over Herbalife eens. Daar zie je hoe mensen hun garage, zolder en schuur uitpuilt met de onverkoopbare troep, onder het mom van eigen gebruik. Bij LR is dat blijkbaar precies hetzelfde.
Sterker nog, als je een beetje bekend met MLM zou zijn, dan zou je weten over de diverse rechtszaken die de MLM bedrijven aan hun broek hebben of gehad hebben. De aanklacht is daarbij meestal gebaseerd op de bewering dat de producten die het MLM bedrijf zou verkopen, eigenlijk niet of nauwelijks buiten de piramide van eigen distributeurs verkocht wordt. Als dat inderdaad het geval is, dan is het geen MLM bedrijf, maar een piramidespel. Nu zeg jij dat eigen gebruik aangemoedigd wordt. Daarmee geef je zelf onbewust aan dat het bij LR juist wél om een piramidespel gaat. Er is immers A. geen sprake van verkoop aan mensen buiten de piramide en B. het enige dat men resteert te doen is meer zieltjes winnen.

Vervolgens ga je vergelijkingen maken met het normale bedrijfsleven. Daaruit blijkt dat je echt geen idee hebt hoe MLM in elkaar steekt, laat staan hoe het in het echte leven werkt.
Had je de moeite genomen om niet alleen je eigen toko (LR) te komen verdedigen, dan had je daarover al kunnen lezen op onze site. Omdat het al besproken is, zullen we volstaan met wat linkjes om jouw beweringen te ontkrachten.

Je zegt dat men voor een habbekrats een eigen bedrijf kan beginnen, oftewel ondernemer kan worden bij LR. FOUT. Zoals we al vastgesteld hebben op basis van jouw post, is er bij LR 0 ruimte om naar eigen inzicht de producten te kunnen verkopen. Zie ook: MLM is niet ondernemen.

Je zegt dat een gewoon bedrijf ook een piramide is. Is al lang en breed weerlegd (en onderstreept hoe weinig je er werkelijk van snapt..):
MLM misvatting: een gewoon bedrijf is ook een piramide
Ook zeg je dat het LR mogelijk is om meer te verdienen dat iemand boven je. Een piramidespel waarbij je meer zou kunnen verdienen is nog altijd een piramidespel. Piramidespellen met een zwaardere bonus op de eerste lijn onder je geven al vrij snel de mogelijkheid om meer te verdienen dan diegene boven je als jij beter bent in het werven van zieltjes. Maar je bent dan alsnog bezig met een piramidespel.

 
Geplaatst : 12/07/2017 11:20 pm
Deel: