Directpaybiz: overd...
 
Meldingen
Alles wissen

Directpaybiz: overduidelijk piramidespel

14 Berichten
4 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
5,259 Bekeken
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Heel veel woorden over dit schema hoeven we niet duidelijk te maken. Op zich zeggen ze het zelf al op hun site:

Learn How To Start To Earn
Money In Just 5 Minutes
And Turn Your $9 Into $597,170!
DirectPayBiz Could Be The Fastest Moving
Program You Have Ever Seen

Low One-Time Entry Cost
Break Even With 1 Referral
No Admin Fees - Ever
Instant "Member to Member" Payments
5x4 Forced Matrix
Spillover & Spillunder
Cannot Be Stalled By Non-Paying Downline

Je moet geld betalen en vervolgens andere mensen vinden die er ook intrappen. Vervolgens moet je meer betalen als je meer geld wilt krijgen. Directpaybiz legt het zelf eigenlijk al prima uit:

http://directpaybiz.com/faq.php

9. Do you give refunds?
Your membership is NON-REFUNDABLE. All payments are final. We cannot refund money to you that has already been paid out to our members (or your Uplines). We never even handle that money - it is paid directly to our members.

Het geld van jou wordt direct doorgeschoven naar andere mensen. Tada, piramidespel.

Wie of wat er achter Direct Pay Biz zit wordt nergens vermeld op de site. Logisch ook, want ze zijn hartstikke illegaal bezig.

Directpaybiz is overduidelijk een piramidespel.

Dit programma wordt momenteel geplugd onder ex- PlanB4You mensen.

 
Geplaatst : 13/08/2015 11:36 pm
(@elsje)
Berichten: 19
Active Member
 

Ah, onze beste Admin heeft zich alweer een mening gevormd. Heeft ergens de klok horen luiden maar weet weer niet waar de klepel hangt.
Wat een onzin wordt hier verkondigd zeg. Ook dat het geplugd zou zijn door PlanB4You mensen. Uiteraard zijn er mensen die dit doen die ook in PlanB gezeten hebben, maar dat wil niet zeggen dat het ook van hen is of door hen is geplugd. Dus alle mensen die ooit lid zijn geweest van planb mogen in jouw ogen (jouw mening) niets meer doen want anders is het geplugd door planb mensen.
Er loopt ook een feeder, van wie is dat dan afkomstig? Ook van planb mensen?
En waar haal jij de documentatie vandaan met het bewijs dat dit een piramide is? Dat geld wordt "doorgeschoven"? Nee, het wordt betaald voor de aanschaf van een internet marketing cursus waarvan het eerste deel 9 euro kost, het 2e 15, het 3e 30, het 4e 60, het 5e 100, het 6e 200, het 7e 400, het 8e 800. En het is een degelijke cursus want de delen die ik al heb daar heb ik best al wel wat aan gehad. Het enige jammere is dat het in het Engels is maar goed. Als ik in de winkel een boek koop, schuif ik mijn geld ook door naar de winkelier, en als mensen dan mijn boek willen kopen en ik mag het dupliceren van de uitgever dan ben ik ineens met een piramidespel bezig?
Het kost 9 euro uit eigen portemonnee en naarmate je winst koop je de andere delen van de internet marketing cursus.
En waarom kunnen ze niet uitbetalen? Omdat dit namelijk via PAYPAL loopt. Dus via je eigen paypal account wat je zelf beheert. Je ontvangt de betaling van je verkoop op je paypal en je betaald via paypal. Ik vertel er ook duidelijk bij pas nieuwe delen te kopen als je voldoende verdiend heb. Dus nooit meer te betalen dan 9 euro om te starten.

Eigenlijk kun je goed zien (en vooral aan deze) dat de eigenaar van deze 'waarschuwingssite' totaal niet op de hoogte is van de diverse systemen die hij hier onderuit haalt. Door te reageren probeert hij de reacties weer onderuit te halen, zegt dat anderen niets snappen en zelf van alles op de hoogte is.
Als admin op de hoogte was had hij geweten dat alle betalingen in inkomsten via paypal gaan. Dus is het laatste stuk van zijn waarschuwingspost al overbodig.

Groetjes Elsje.....hihi....grappig eigenlijk dit zo. Zwaai, zwaai....hihi......
Eigenlijk wel grappig hoe je je best doet allerlei systemen z.s.m. onderuit te halen, ik vraag me af wanneer je met het volgende komt want er zijn er nogal wat: Recyclix, Ad click Express, profit25, staatsloterij (kan je ook geld mee kwijtraken), postcode loterij (doen ook aan goede doelen). Als je goed je best doet ga je het druk krijgen.

 
Geplaatst : 14/08/2015 11:15 am
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Lieve schat, voor zo ver er al sprake is van een 'cursus' (op de site van directpaybiz staat daar niets over vermeld) is dat slechts een dekmantel. En een flinterdunne, want op hun site staat letterlijk dat je moet betalen om mee te doen, mensen moet recruiteren en daar voor betaald wordt, dat die mensen ook weer precies hetzelfde moeten doen, enz, en dat je zelfs meer moet betalen om hoger in de piramide te komen.

Een piramidespel uit het boekje.

 
Geplaatst : 14/08/2015 11:40 am
(@bart_b)
Berichten: 55
Trusted Member
 

Een internetmarketing cursus van meer dan 1.500 EUR. Review: "De delen die ik al heb daar heb ik best al wel wat aan gehad". Nou dat klinkt het geld wel waard!

Wat vreemd dat het product van dit programma niet vermeld wordt op de website en dat er zoveel nadruk wordt gelegd op het makkelijke geld dat je kan verdienen door anderen in te schrijven. Je zou bijna gaan denken dat het "product" er niet toe doet!

 
Geplaatst : 15/08/2015 12:24 am
(@bart_b)
Berichten: 55
Trusted Member
 

Oh wacht ik heb het gevonden, ergens helemaal onderaan, na alle uitleg over hoe makkelijk je geld kan verdienen door anderen in te schrijven.

DirectPayBiz provides Instant Access to digital products as soon as your account activated! Every time a partner upgrades their membership access is granted to an increased quantity and value of new products. There are over 160 resalable e-books and software available for our members when they enter the system.

 
Geplaatst : 15/08/2015 12:28 am
(@elsje)
Berichten: 19
Active Member
 

Ik wordt hier heel kleinerend 'lieve schat' genoemd. Daar ben ik niet van gediend. Ter info voor jullie. En wat fijn dat jullie het ook gevonden hebben Bart_B. Weet je in elk geval WAAR het over gaat !! Nu nog uitproberen misschien?

 
Geplaatst : 20/08/2015 4:56 pm
(@bart_b)
Berichten: 55
Trusted Member
 

Lieve schat, als iemand jou een half uur lang vertelt dat je rijk kan worden met programma X door andere mensjes te overtuigen om ook in programma X te stappen. En die persoon dan bij het afsluiten vertelt "Oh a propos, je krijgt ook wat e-books als je instapt!", denk jij dan echt dat het om die e-books gaat?

Want het "product" wordt wel zo behandeld op de website. Het heeft mij vijf minuten gekost om dat stukje van de e-books te vinden op de website en dat terwijl ik er heel specifiek naar op zoek was. Het staat verstopt helemaal onderaan een doorklikpagina vol bagger over hoe rijk je wel niet zal worden.

 
Geplaatst : 20/08/2015 5:36 pm
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Wat Bart al zei, dit 'product' is compleet ondergeschikt aan het piramidespel. Er is geen sprake van een product, er is sprake van het inschrijven van mensen waar je direct voor betaald krijgt en waar je blijkbaar ook een (waardeloos) ebook bij krijgt.

En daarnaast, zoals je al hebt kunnen lezen: een MLM met product kan prima een piramidespel zijn.

 
Geplaatst : 24/08/2015 4:38 pm
(@elsje)
Berichten: 19
Active Member
 

Zoals ik al eerder heb gezegd ben ik nog steeds er niet van gediend om kleinerend met 'lieve schat' aangesproken te worden. Dit getuigd dat jullie geen enkel respect hebben voor diegenen die hier jullie onzin recht proberen te zetten.
Wel blijkt dat het behoorlijk narcistisch is van jullie om mij nogmaals op zo'n manier aan te spreken en dat getuigd per direct ook van jullie verstandelijk vermogen. Geen empathie, geen inlevingsvermogen wat kenmerkend is voor narcisme.
Uiteraard als een goed narcist betaamd zullen jullie ontkennen dat jullie narcistisch aangelegd zijn.

Met vriendelijke groet,
Elsje

 
Geplaatst : 27/08/2015 9:44 pm
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Nee Anita, jezelf uitgeven als 'budgetcoach' en vervolgens mensen zich laten inschrijven in een piramidespel getuigt van empathie..

Het is echt niet zo moeilijk om in te zien dat directpaybiz aan alle kanten niet klopt. Waarom weiger je dat in te zien?

 
Geplaatst : 27/08/2015 11:24 pm
(@elsje)
Berichten: 19
Active Member
 

Even één ding Admin.....als jij denkt dat ik Anita ben heb je het mis. Zij is wel iemand die ik goed ken maar heeft hier niets mee te maken. Ik denk ook niet dat zij het zo fijn zal vinden om meegetrokken te worden in deze discussie zonder dat zij het weet. Dus laat haar erbuiten wil je?
Ook dit getuigd weer van onwetendheid van jou. Sorry Admin, maar ik ben zo klaar met heel deze onzin.
Dit gaat me echt te ver.
Ik wil jou best vertellen wie ik ben. Daarom stel ik voor om af te spreken om samen koffie te drinken en heel deze discussie open en eerlijk met elkaar te voeren. Ik heb alleen het probleem dat ik door ziekte niet goed uit de voeten kan en ik niet altijd vervoer heb.

 
Geplaatst : 28/08/2015 10:09 am
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Het internet heeft geen geheimen, Anita.

Zoals je wanhopig probeert te doen alsof jij niet Anita bent, zo ben je wanhopig bezig om te doen alsof jij het best voort heb met je medemens, terwijl je koste wat kost over lijken gaat om een paar euro's voor jezelf over te houden.

 
Geplaatst : 28/08/2015 6:48 pm
(@jaapk)
Berichten: 27
Eminent Member
 

Anita/Elsje snapt nog niet zo goed hoe dat allemaal werkt, met die IP adressen enzo. Daarom denkt ze dat ze iedere keer dat ze hier komt een andere valse naam kan opgeven. Een voor elke MLM die ze hier probeert te promoten. En dan anderen maar voor narcisten uitschelden. Wel eens van projectie gehoord, Anita/Elsje?

 
Geplaatst : 23/09/2015 4:01 pm
(@bart_b)
Berichten: 55
Trusted Member
 

De e-books over marketing blijken trouwens - surprise - nutteloos

Ervaring van iemand die het eens geprobeerd heeft:
http://www.plekkie.nl/direct-pay-biz/

 
Geplaatst : 05/10/2015 12:32 pm
Deel: