Banc de Options - b...
 
Meldingen
Alles wissen

Banc de Options - bancdeoptions.com alweer een piramidespel scam oplichting

251 Berichten
15 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
186.2 K Bekeken
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

De facebook pagina's van BDO promoten nu andere oplichtingsprakijken. BDO is klaar om in de vergetelheid te raken. Behalve hier dan natuurlijk.

 
Geplaatst : 22/06/2015 12:15 am
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

1 reactie van henkvermeer was in het spamfilter blijven hangen. Ik heb hem zojuist alsnog gepubliceerd.

Waar ik met mijn verstand niet bij kan is het volgende. De hele wereld zit vol met van die zogenaamde superhackers. Hoe kan het zijn dat er nog niemand is met een foto van Holly Miller of Bob Roberts enz, of adressen. In ieder geval ben ik er wel in geslaagd om diep door te dringen in het netwerk en dat zal ik binnenkort publiceren als ik alles compleet heb…

Goed te lezen dat je inmiddels bekeerd bent en het met ons eens bent dat je opgelicht bent. Tenminste, dat maak ik op uit jouw bericht, aangezien je eerder nog zei dat je iedereen kende en alle adressen van BDO wist.

Dat niemand een foto of adres van Holly Miller of Bor Roberts heeft is vrij simpel; die personen bestaan helemaal niet. Iemand anders die doet zich op skype voor als Holy Miller en heeft die persoon gewoon verzonnen. Onthoud; vanaf het begin af aan is Bancde Options de boel aan het oplichten. Niet elke oplichter wilt graag dat zijn naam bekend wordt.

 
Geplaatst : 02/07/2015 6:27 pm
(@henkvermeer)
Berichten: 54
Trusted Member
 

Het is allemaal nog lang niet zo makkelijk om aan de juiste info te komen. Een figuur als Alberto Stegeman kan een mooi programma maken met een zaak als deze. Alleen de sporen van Bob Roberts volgen en je weet genoeg. Bob Roberts bestaat wel degelijk. Er zijn er nog wel een paar hoor die voor een goede link kunnen zorgen. Alles is te achterhalen zolang je de juiste bronnen maar aan kan spreken zoals de macht van de media op tv en justitie... alleen de vraag Is wanneer mensen stappen gaan ondernemen om met 10.000 man sterk een berichtje naar een soort van Stegeman te tikken. Is het oplichting dan moeten ze hangen en hoog ook!!!

 
Geplaatst : 02/07/2015 6:47 pm
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Het is lastig om praktijken als BDO daadwerkelijk aan te pakken, om meerdere redenen.

Allereerst zijn er best wat mensen die er blind in geloven. De meerderheid van de bevolking doorziet de oplichting feilloos, maar er is altijd een groepje mensen die er in gelooft, ondanks dat er geen enkele gerechtvaardigde reden voor is om er in te geloven.
Kijk maar naar jouzelf, henkvermeer. Ondanks alles dat wij naar boven brachten over BDO, geloofde jij er blind in en vond je ons maar een stel sukkels.
Zo zijn er nu nogsteeds mensen die er in blijven geloven.
Ook zijn er andere redenen waarom men niet naar buiten zal willen treden als slachtoffer. Soms uit schaamte, maar helaas vaak ook omdat ze bewust mee doen aan dit soort oplichting. Zoals gezegd, als je op tijd mee doet aan een ponzischema kan je er best leuk aan verdienen ..ten koste van de meerderheid van de andere deelnemers. Men gaat nu gewoon doodleuk naar het volgende ponzischema.

Verder is BDO nog altijd volledig anoniem. Deze Bob mag misschien bestaan -wij kennen hem niet-, Holly is zeker weten een fictief persoon. BDO is zogenaamd geregistreerd in een flexkantoor aan de andere kant van de wereld. Toch zijn de sites in NL geregistreerd. Dat maakt het vrijwel zeker dat er Nederlandse oplichters achter dit schema zitten. Wie, dat zal waarschijnlijk nooit bekend worden.

Het enige dat je kan doen, en dat wij steeds doen, is mensen waarschuwen voor dit soort praktijken. Wij doen dat door er over te schrijven op deze site. Dat is niet altijd de meest dankbare job, maar iemand moet het doen, vinden wij.

Wat wij in elk geval hopen is dat je voortaan wat meer open staat voor kritiek, vooral als je die kritiek krijgt van iemand die de kritiek belangeloos uit om mensen zoals jou te helpen, zoals wij doen.

 
Geplaatst : 02/07/2015 10:40 pm
(@bart_b)
Berichten: 55
Trusted Member
 

Geen paniek! Komt wel weer goed! Gewoon wachten tot de Chinese overname is afgerond!
Geen paniek! Als de servertransfer is afgelopen komt alles goed!
Geen paniek! Als de betaalkaart een keer werkt komt alles goed!

Promotortje Kevin Verlinden op Facebook:
Bij BDO zijn de meningen, speculaties, boosheid of het al volledig hebben afgeschreven zeer uiteenlopend, zelf hou ik het nog steeds op fifty fifty.
Wat ik hier doorgeef doet ieder zelf mee wat hij of zij ervan wil denken, zelf heb ik geen inzage wat er werkelijk afspeelt achter de schermen alleen wat Lucinda Rolls mij of andere die contact met haar hebben doorgeeft.
Zoals de laatste tijd bekend is geworden zijn de onderhandelingen met een Chinese overname van BDO wel serieus te noemen, volgens Lucinda zou dat voor iedereen een goede zaak zijn mocht deze overname een feit zijn. Als deze overname rond gaat komen zouden er volgens Lucinda ook nieuwe regels te zien gaan zijn op de website van BDO. Diverse Bank rekeningen van BDO zijn geblokkeerd en/of in onderzoek. Ook Ray Johnson is aangehouden voor ondervraging die verantwoordelijk was voor de financiële afhandeling bij BDO. Hoe kunnen ze dan toch traden? Geen idee, waarschijnlijk zullen die rekeningen weer op een andere manier zijn ondergebracht, of ja, ik hoor sommige al denken ze doen maar wat om........ vul het zelf maar in. De meest wilde verhalen gaan in de rondte. Zelf denk ik dat het nog wel even gaat duren voordat er een echt duidelijk antwoord gaat komen of dat nu positief of negatief gaat zijn laat ik in het midden. De twee eerder genoemde programma's doen het wel goed dus dat is al een goed gevoel en bewijs om door te gaan. Die alleen bij BDO zijn kan ik alleen maar adviseren laat het los, het komt toch zoals het gaat wij hebben daar geen invloed op. Het positieve is denk ik dat er wel iets gebeurt en BDO nog niet van de aardbodem is verdwenen.
Mocht er echt meer duidelijkheid zijn of komen zal ik jullie het via deze nieuwsbrief natuurlijk graag mededelen.
Met vriendelijke groeten,

 
Geplaatst : 07/08/2015 10:01 pm
(@henkvermeer)
Berichten: 54
Trusted Member
 

Hey Bartje,
Zeer interessant wat ik hier allemaal lees. Maar kun je ook met concrete bewijzen en internetlinken komen want hier hebben we geen fuck aan. Ik heb altijd het idee gehad dat jij deel uitmaakt van BDO. Meestal als er een onderzoek gaande is dan komen er meestal persberichten vrij. Moet je maar eens "Planb4you" intikken voor de gein. Dan zie je de gehele doopsel met publicaties van de fiod enz. Ray Johnson zit vast voor verhoor... volgens wie dan? Waar kunnen wij als trouwe kijker van MLM TV dat vinden op het internet? In ieder geval gaat er achter jouw naam meer schuil dan men verwacht... vreemd hé maar dat gevoel heb ik heel sterk en al vanaf het begin..

 
Geplaatst : 10/08/2015 1:57 pm
(@bart_b)
Berichten: 55
Trusted Member
 

Je domheid doet me lachen, Henk.

Het is een quote van een BDO promotortje. Hij heet Kevin Verlinden. Hij poste dit op Facebook. Staat er toch echt hoor. Met dubbele punt en al.

Ken je dat, Henk, een quote? Dat wil zeggen dat het niet mijn woorden zijn, maar die van iemand anders. Ik herhaal ze gewoon in Italics en zet er bij van wie / waar het komt.

Erboven staat dan een sarcastisch tekstje dat zijn leugens in historisch perspectief plaatst. Je weet wel, het soort leugens dat jij hier vroeger verspreidde om uitstel / vertraging van BDO goed te praten. Ken je dat, Henk, sarcasme?

 
Geplaatst : 10/08/2015 5:01 pm
(@henkvermeer)
Berichten: 54
Trusted Member
 

Bartje,
Verder dan copy paste ben je nooit gekomen dus steek je handje maar in eigen boezem wanneer het domheid betreft. Aan dat gedrag van jou hebben we helemaal niets dus reageer in het vervolg alleen met een echt verhaal, bewijs of link. Voor de rest mag je de Donald Duck lezen als dat niet te moeilijk voor je is. Voer nou niet per ongeluk een copy paste uit als je met de digitale uitvoering van die klote eend bezig bent... anders tasten we wederom in het duister.. dussss

Ps... de Fabeltjeskrant mag ook hoor...!!!

 
Geplaatst : 10/08/2015 6:21 pm
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Henkvermeer, voor iemand die tot voor kort hier slechts kwam om verwarring te zaaien door de grootste onzin neer te pennen en stelselmatig niet inhoudelijk wilde reageren, heb je wel een vrij grote bek.

Misschien even wat dimmen?

 
Geplaatst : 10/08/2015 10:20 pm
(@bart_b)
Berichten: 55
Trusted Member
 

Aan iemand's gedrag hebben we inderdaad helemaal niks, Henk.

Waarom zou het in godsnaam niet relevant zijn om het nieuwste excuus voor uitstel - een Chinese overname - aan te stippen in een BDO-forum. Netjes met de hele quote met de laatste "nieuwtjes" die promotortjes over het oplichtprogramma verspreiden.

Als je bewijzen wil van dingen die niet bestaan (Chinese overnemers, verzonnen mensen die zijn aangehouden, ...) klop dan aub bij je ex-collega Kevin Verlinden aan.

 
Geplaatst : 11/08/2015 1:07 pm
(@jaapk)
Berichten: 27
Eminent Member
 

De BdO slachtoffers zijn er nu wel zo'n beetje achter dat Banc de Options toch inderdaad een scam was. Sinds een paar maanden reageert Bdo nergens meer op en zijn de slachtoffers dus hun geld kwijt. Maar nu worden ze enthousiast gemaakt voor de online scams Traffic Monsoon en Traffic Expressway. Want dat zijn volgens de promotors wel eerlijke en betrouwbare bedrijven. Een minuut googelen volstaat echter om ze ontmaskeren als scams. Traffic Monsoon is van de serial scammer Charles Scoville, en achter Traffic Expressway zit de bekende oplichter Hein Vermanen. Het moge duidelijk zijn dat dit gewoon de zoveelste MLM scammetjes zijn.

 
Geplaatst : 27/02/2016 1:58 pm
Pagina 17 / 17
Deel: