Hoeveel verdien je ...
 
Meldingen
Alles wissen

Hoeveel verdien je met MLM?

3 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
16.1 K Bekeken
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Het antwoord op die vraag is even simpel als dat het schokkend is; Niets. Althans, niet als 'gewone' distributeur bij een gewoon MLM bedrijf.

Bekijk deze statistieken over de inkomsten van een twaalftal MLM bedrijven eens. De percentages zijn schokkend. Herbalife doet het in dat overzicht nog het best. Maar liefst 0.58% van de actieve distributeurs houdt er meer geld aan over dan dat ze er in stoppen. Oftewel, 1 op de 200 mensen verdient er meer aan dan dat het ze kost. Dat betekent nog niet dat ze er van kunnen leven, laat staan rijk worden. Dit betekent alleen dat er onder aan de streep een bedrag groter dan 0 staat.
De rest, dus 99.42%, verliest er geld aan. En onthoud; de percentages zijn gebaseerd op mensen die er actief mee bezig zijn. Mensen die zich ooit ingeschreven hebben maar er verder niet meer mee bezig zijn, zijn buiten de vergelijking gehouden.

Het is daarom een veilige aanname dat je niets zult verdienen als je je met MLM gaat bezighouden.

Ik ben benieuwd of er lezers zijn die wél wat verdienen aan MLM. En dan bedoel ik niet alleen roepen dat je er veel aan verdient, maar ook kunnen onderbouwen en bewijzen dat je er aan verdient. Want roepen dat ze er rijk mee worden doet iedereen, want anders werf je nooit nieuwe slachtoffers.

 
Geplaatst : 06/01/2014 3:55 pm
 Ego
(@ego)
Berichten: 6
Active Member
 

Ik vind het toch best vreemd dat je al geld moet betalen om in te stappen. Oké, men legt het uit dat het is om de administratieve diensten te dekken maar dan nog. Het blijft ook niet bij die éne keer bijdrage; elk jaar herhalen zich de bijdrage inzake die dekking van de administratieve diensten of websites die je zou krijgen. Maar het meest frappante vind ik toch dat de nadruk bij bepaalde bedrijven niet ligt bij de 'verkoop van producten' maar bij het aanbrengen van vertegenwoordigers. Hoeveel vertegenwoordigers lopen er rond voor één bepaald bedrijf? Kun jij, als nieuwe, frisse vertegenwoordiger dan echt wel in dat volle web van collega annex concurrent vertegenwoordigers 'het kapitaal opbouwen' zoals zij het je voorspiegelen? ik vraag me dat dus serieus af.

 
Geplaatst : 05/06/2014 12:40 am
(@admin)
Berichten: 246
Estimable Member Admin
Topic starter
 

Kun jij, als nieuwe, frisse vertegenwoordiger dan echt wel in dat volle web van collega annex concurrent vertegenwoordigers ‘het kapitaal opbouwen’ zoals zij het je voorspiegelen? ik vraag me dat dus serieus af.

Dat is inderdaad 1 (van meerdere) oorzaken waarom je vrijwel zeker weet dat je niets zult gaan verdienen aan MLM.
Zie ook hier: http://mlmforum.nl/forums/topic/mlm-het-probleem-met-oneindige-concurrentie-vanwege-geen-barrieres/

 
Geplaatst : 05/06/2014 9:04 am
Deel: